Emir Isovic, Official Autobiography

Emir Isovic
Official Autobiography

Started on Feb, 6, 2019.

Ovdje ću pisati svoju zvaničnu autobiografiju, kao referenca za buduće istraživače. Autobiografiju ću dopunjavati kako mi obaveze budu dozvoljavale.


Prilaz školi u kojoj sam radio šest godina. Jesen 2003.
2003. 1. oktobar, 
Počeo sam raditi kao nastavnik engleskog jezika u J.U. Četvrta osnovna škola, Hrasnica. Direktor mi je bio Arif Ovčina. Predavao sam učenicima od četvrtog do osmog razreda. Tu sam proveo tačno šest godina, i imao sam zaista korektan odnos sa svim svojim kolegama. Iako nisam imao gotovo nikakvo formalno obrazovanje u metodici rada sa djecom, uvijek sam primjenjivao osnovne principe didaktike, npr, od lakšeg ka težem, od konkretnog ka apstraktnom. U radu sam koristio svoje ilustratorske sposobnosti, pa je to davalo posebnu motivaciju učenicima.










Vesela sveska, naslovnica. Ilustracija i dizajn Isovic Emir

2009. 1. august, 
Počeo sam raditi u firmi Dječija i omladinska štampa, d.o.o. na poziciji ilustratora i grafičkog dizajnera. Ispočetka sam ilustrirao i pripremao za štampu (DTP) kompletan magazin Vesela sveska (distribuiran nižim razredima osnovnih škola), i kompletan magazin Barimba (distribuiran preko mreže trafika, namjenjen predškolskim uzrastima), kao i pripremao DTP magazin Male novine. Kasnije su Male novine preuzeli drugi kolege dizajneri, a ja sam do kraja godine ilustrovao i DTP pripremao Veselu svesku i Barimbu. Za oba časopisa sarađivao sam sa glavnom i odgovornom urednicom Jasminom Softić, kasnije Đuzel. I sa njom sam imao korektan odnos, onoliko koliko se moglo pod stalnim pritiskom deadlina. Kasnije se nisam više mogao dogovoriti sa upravom firme, i financijski, a i konceptualno, jer su mi ponudili poziciju dizajnera, a moj je cilj bio da ilustrujem i tu izražavam svoj kreativni duh, pa smo se razišli. Ovo je posljednja korica koju sam radio za Veselu svesku. Ukupno sam ilustrovao i dizajnirao 10 brojeva Vesele sveske, 10 brojeva Barimbe i učestvovao u dizajnu i kreiranju sadržaja za Male novine (rubrika Učimo engleski).
Ah, da. I ostali su mi dužni nekih novaca. Tačno 1.280 KM, što bi bilo oko 640 eura. S tim da je tada litra goriva u BiH koštao 1.89 KM, tako da je to poprilično love. Nisam oprostio, ni zaboravio, zato to sada ovdje i pišem, neka ostane za sva vremena.




2013. 1. Oktobar, 
Počeo sam raditi kao Pomoćnik Direktora u Centru za cjeloživotno učenje, IUS Life, pri Internacionalnom univerzitetu u Sarajevu.

2016. 1. maj,
Premješten sam na poziciju PR officer, pri PR službi na Internacionalnom univerzitetu u Sarajevu.



2019. 30. januar, 
Nacrtao i napisao mapu za EYOF 2019, Sarajevo-Istočno Sarajevo, zimske igre za omladince. Mapa je objavljena u magazinu STAV, od 31.1.2019. Mapa izgleda ovako.















Comments